چهارشنبه ۰۲ خرداد ۰۳

خدمات عروسي

از پوست خويش پيشين از مراسم هوشنمدانه نگهداري فرماييد . چندين روز و چه بسا چندين هفته گذشته از مراسم از توليدات تازه استفاده نكنيد زيرا احتمال دارد پوست شما نسبت به آن ها داراي اهميت باشد . نگهداري از پوستتان را از شرايط فعلي آغاز نمائيد و در‌حالتي كه مي‌خواهيد كه دسته پوست خويش را شناسايي فرمائيد به ادامه مطالب اعتنا نماييد .


يك اسيد ساليسيليك لايه بردارBHA با فرمولاسيون دلخواه در اختيار داشته باشيد تا در صورتيكه در شب پيشين از مراسم مشكلي پيش آمد آن را به راحتي حل نماييد . مواد ضد باكتري و ضد قارچ به پوست شما ياري مي نمايد تا شب هنگام خودش را بازيابي نمايد و در موردها خيلي كم كرم هاي هيدروكورتيزون با نسبت يك درصد مي‌توانند اثر گذار باشند .
از محافظت هاي پوستي قبلي از مراسم تان اجتناب نمائيد . اين عمل احتمالا كه سود قابل قبولي براي پوست شما داشته باشد البته يك روز يا اين كه يك‌سري هفته پيشين از مراسم زمان قابل قبولي براي اين عمل نيست . شما نمي‌توانيد عكس‌العمل پوست خويش را نسبت به موادي پيش‌بيني نمائيد چه بسا چنانچه آن را پيش از اين انجام داده باشيد شايد كه‌اين توشه كليه چيز حاد شود . چندي پيش از مراسم درگير ماشاژ دريافت كردن و مانيكور باشيد , محافظت پوست ( به ويژه مواد نو ) را يك‌سري هفته گذشته از مراسم انجام دهيد .
از آفتاب تصاحب كردن و سولار اجتناب نماييد . بخش اعظمي از عروس‌ها پيشين از مراسم‌شان آفتاب مي‌گيرند , البته چيزي كه آن ها در لحاظ نمي‌گيرند اين است كه پوست برنزه شده كم آب و با سطحي ضمخت به حيث مي رسد . حتي‌در عكس‌ها هم بد به لحاظ مي‌رسد! فقط چيزي كه شما در يك عكس كلوز آپ نمي خواهيد , اثرها جراحت ديدگي روي پوستتان است . ولي در حالتي‌كه بايستي آفتاب بگيريد , يك وقت سولار با اسپري بگيريد و از خطرها جلوگيري نماييد .

پيرايش دلخواه عروس
باغ و تالار عروسي

دست كم به دو آرايشگاه برويد و نوع هاي آرايش و پيرايش متفاوت را مشاهده كنيد و جور مورد علاقه‌تان را تعيين فرمائيد . در‌صورتي‌كه مي خواهيد آرايشگري را استخدام نمائيد بخاطر داشته باشيد كه دست‌كم چندين هفته گذشته از مراسم بر روي آرايش‌تان به توافق برسيد تا بدانيد در پايان چه گونه خواهيد بود . هر آرايشگر با فكري , اين عمل را به شما سفارش خواهد بخشيد .
اثاثيه آرايش‌تان را گزينش نمائيد . در موقعيت خاص يا اين كه معمولي , اثاثيه پيرايش يك بخش فراوان حساس از آرايش و پيرايش است , پيرايش شما مي بايست دقيقا با پوست‌تان مطابقت و همخواني داشته باشد و هيچ خطي كنار مو‌ها و روي زنخدان نباشد . بعضا چيز ها بدتر از اين است كه شما به عكس‌هايتان نگاه نماييد و متوجه گرديد كه رنگ گردن و صورت شما يكي نيست . در كل اين‌كه اسباب پيرايش مايع بازدهي بهتري دارا هستند و خوب تر با پوست هماهنگ مي شوند .
دوست و يا اين كه ساقدوش تان مي بايست يه خرده اثاثيه آرايش و پيرايش همراهش باشد . به همراه داشتن كرم پودر براي افرادي كه پوست چرب دارا‌هستند كليدي است تا بتوانند درخشندگي پوست خويش را مراقبت نمايند . ولي اشخاصي كه پوست كم آب و معمولي دارا هستند با يك نوسازي آرايش و پيرايش مي توانند خوب باشند ( به ويژه روي بيني , جور و پيشاني ) . پودر شما بايستي دربردارنده عصاره ابريشم باشد تا رنگ ارگانيك پوست را نگهداري نمايد . مدام پودر را با ابر مخصوصش استفاده فرماييد تا موقعيت بهتري به پوست دهد و شمارا نظير عروسكي خوشگل نمايد .
عروسي سرخ باشيد . توان زيبايي رژ نوع را دست‌كم نگيريد , علي الخصوص در عكس ها كه براي سال‌ها نگه داري ميگردند . ميزان بيشتري از روزهاي معمولي مصرف نماييد . رنگ ها را در حين زمان تجربه نماييد . سايه صورتي و قرمز رنگ براي پوست معمولي مطلوب است , ولي در شرايطي كه رنگ پوستتان تيره‌تر است از ياسي استفاده فرمائيد . همينطور رنگ سايه خويش را با رژ خويش هماهنگ فرمائيد .
بر روي چشم‌ها تمركز فرماييد . از سايه ديده مات و دور از هم استفاده نمائيد كه با رنگ ديده خودتان در تضادومغايرت نباشد . از رنگ‌هاي قهوه‌اي و خاكستري استفاده نكنيد . بيشتر از كرم و نسكافه‌اي و صورتي استفاده فرمائيد . در‌صورتي‌كه مي‌خواهيد از اكليل استفاده فرمائيد از مدلي مرغوب با استفاده از كتف اختصاصي استفاده نمائيد و بيشتر بر روي استخوان ابرو و كناره داخلي ديده بزنيد . مراقب باشيد كه فلش دوربين ها منجر چه مي گردد و آرايش و پيرايش شما چه‌طور به حيث خواهد رسيد .
مژه‌هايتان را زيباتر نمائيد . مژه‌هاي بلند سبب شم زيبايي و خودباوري در عروس مي گردد , براين اساس مطمئن گرديد كه ريمل مطلوب را در اختيار داريد .

باغ و تالار عروسي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.