چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳


درين مقاله سعي در آن شده‌است تا به مراد شناخت هر چه بيشتر عروس و داماد ها با سرويس ها مجالس , گروه اي از وظيفه هاي اين شركت ها را ابلاغ نماييم . پس در پي ي مقاله با ما همراه باشيد .
اوليه كاري كه شركت هاي تشريفاتي انجام مي دهند , بررسي سلايق عروس خانم ها و آقا داماد ها است . آن ها با بررسي ذوق و ميزان دارايي اي كه زوج ها در حيث گرفته اند , شايسته ترين آيتم ها را به آن‌ها سفارش خواهند بخشيد .
گزينش يك تالار پذيرايي , گلشن عروسي و يا اين كه گلشن سالن اوليه گاميست كه شركتهاي تشريفات مجالس و عروسي بايستي بردارند . آنان با بررسي ميزان دارايي , تعداد مهمانها دعوت شده , ذوق وسليقه ي صاحبخانه , دسته مراسم و طريق ي برگزاري مراسم شايسته ترين مورد كه درخور با هدف ها برگزاري باشد را سفارش خواهند اعطا كرد .
رئيس , تزئين اتاق عقد , گل آرايي منزلت و گل آرايي خودرو عروس از ساير وظايفي مي‌باشد كه شركت هاي تشريفاتي ملزم به انجام آن ميباشند . قابل ذكر است كه همه اين موردها با دقت به سلايق صاحبخانه انجام خواهد شد .
معرفي و تعيين يك مجموعه موسيقي عالي و كاربلد از ساير وظايفي است كه مجموعه تشريفات بايستي به عروس و داماد نام گذاري كند . اين آيتم هم همانند بقيه موردها با اعتنا به ميزان دارايي , ذوق وسليقه , اعتقادات و سن عروس و داماد معرفي مي گردد .
گزينش يك گروه فيلم برداري كاركشته از ساير موارديست كه براي بيشتر عروس و داماد ها اهميت دارااست . در اين زمينه نيز ميتوانيد روي ياري شركتهاي تشريفات اكانت كنيد! آن‌ها با اعتنا به ذوق وسليقه و ميزان دارايي ي شما آيتم اي درخور را سفارش خواهند بخشيد . تعيين يك آتليه و لوكيشن قشنگ و معرفي آن به عروس و داماد از ساير وظيفه هاي مجموعه تشريفات است .
شركت هاي تشريفات دكان هاي پر اسم و رسم و ماهر را براي تنظيم نمودن كارت هاي عروسي به صاحب خانه معرفي خواهند نمود .
معرفي اماكني به مراد تنظيم ي اتومبيل عروس از ساير وظايفي است كه بر عهده ي گروه سرويس ها و تشريفات است .
معرفي قنادي هاي ماهر به عروس و دامادها براي تهيه و تنظيم ي كيك عروسي هم از وظيفه‌هاي ديگري است كه مي توان از شركتهاي تشريفات توقع داشت .
كترينگ از ساير وظايفي ميباشد كه بر عهده ي شركت ها سرويس ها مجالس است . اين شركتهاي وظيفه دارا هستند تمامي خدماتي كه داراي ربط به سرو خوراك , نوشيدني , ميوه , شيريني و . . . هست را به نحو احسنت تدارك ببينند . استفاده از ظروف شيك و متناسب , روميزي هاي خوشگل و منزه و . . . از نكاتي است كه بايستي به آن دقت شود .

بعداز انجام به دست آوردن همگي كارها داراي ربط به شب برگزاري مراسم , نوبت به كارها مرتبط با سرويس ها عروس و داماد ميرسد . معرفي مزون هاي مطرح به قصد تهيه و تنظيم ي جامه عروس و داماد از ساير كارهايي است كه به دست گروه تشريفات انجام ميگردد . عروس و داماد ها مي‌توانند با سود گيري از ديدگاه ها آنها , مورد ها معرفي شده را به اعتنا مورد بررسي قرار دهند .

باغ و تالار عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.