سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

خدمات عروسي
حتما شما نيز مايليد بدانيد كه چطور زنان كره اي پوستي واضح و فارغ از لك و جوش دارا هستند . در‌اين بخش نكات حياتي اين اصل زيبايي و لطافت پوست آن‌ها را خواهيد خواند .
بازديد : 376 , 637 نفر
رمز زيبايي پوست زنان كره اي چيست؟

از لحاظ مردان كره اي , داشتن پوستي قابل انعطاف , صاف و واضح فارغ از هيچ نقصي مهمترين گام چهت نيل به موفقيت است و براي اين خواسته چه مرد و چه زن از راه‌هاي سنتي سود ميبرند . آن‌ها حتي‌د‌ر نگهداري از پوست نيز به اصولي پايبند ميباشند . به عنوان مثال با تكنيك لايه لايه پوست را از صدمه هاي محيطي به دور مي نمايند . براساس آن مواد مورد نياز لايه به لايه روي نيز قرار ميگيرند و انگيزه از انجام آن , كسب شايسته ترين سود و استفاده از هر ماده اي است كه روي پوست مي‌آيد . كره اي ها در لايه ابتدا از يك لوسيون مرطوب و قابل انعطاف كننده استفاده مي نمايند . روي اين كرم سرم روشن كننده پوست , آن‌گاه كرم ضدآفتاب و در غايت كرم هاي آرايشي استفاده مي نمايند . احتمال دارد پيروي از عادت كره اي ها در محافظت از پوستشان بتواند به شما هم در داشتن پوستي قشنگ ياري دهد . عمده زنان كره اي ماسك هاي خانگي تنظيم و براي روشن يا اين كه قابل انعطاف شدن پوستشان درطول روز از آن‌ها استفاده مي نمايند .

ماسك شير

كره اي ها از شير براي پاك كردن صورت استفاده مي نمايند و معتقدند شير به قابل انعطاف و لطيف شدن پوست امداد مي نمايد . آن ها براي اين فعاليت كمي شير كم چرب يا اين كه پرچرب را در كاسه اي بريزيد و به ياري پنبه روي صورت بماليد . 15 تا 20 دقيقه طاقت فرمائيد تا شير روي صورت كم آب شود آن‌گاه آن را آب بكشيد و از يك كرم مرطوب كننده استفاده نماييد .

ماسك چاي سبز

آنتي اكسيدان مو جود در چاي سبز عملكردي ضدالتهابي دارااست و از افتادگي پوست پيشگيري مي نمايد . گونه هاي چاي دربردارنده ويتامين هاي A , B , C , E , P , تانين , فلاونول و فلور مي‌باشند . چاي سبز در مقايسه با بقيه چاي ها , ويتامين C و چاي سياه ويتامين E بيشتري دارااست و مي توان از آن‌ها تحت عنوان ماسك هاي روزمره استفاده كرد . براي تنظيم ماسك چاي , آن را دم فرماييد و اذن بدهيد در سردخانه خنك شود . سپس صورتتان را با آن بشوييد و از يك حوله گرم روي صورت استفاده فرماييد . آن گاه صورتتان را مجددا با چاي سبز خنك شده آب بكشيد . همينطور ميتوانيد 2قاشق غذاخوري خاك سپيد را با چاي سبز دم شده و 2 قطره اسانس درخت چاي ادغام نمائيد و آن را روي صورت بماليد . پس از 15 دقيقه آن را بشوييد . براي تنظيم ماسك از چاي سياه هم يه خرده چاي سياه را با شكر قهوه اي در ظرفي بجوشانيد و اذن بدهيد تا مرتبه 40 - 37 خنك شود . به‌اين تركيب آرد بيش تر فرمائيد و آن را روي صورت بزنيد و بعداز 15 دقيقه آب بكشيد .


پوست زنان كره اي


ماسك برنج

برنج يك ماده غذايي دربردارنده ويتامين E , اسيدهاي چرب با اهميت و نشاسته است كه به نرمي پوست امداد مي نمايد . همينطور برنج به ارتقاء رطوبت پوست و تحريك و مرمت سلولي پوستي و استحكام پوست ياري مي نمايد . ماسك برنج در كره طرفدار دارااست . براي تنظيم ماسك برنج ابتدا آن را آبكش نمائيد . آب به دست آمده سپيد و دربردارنده نشاسته است و از آن مي شود به تيتر لوسيون استفاده كرد . از آرد برنج نيز ميتوانيد ماسك قابل انعطاف كننده صحيح نماييد . براي اين مراد ابتدا كمي روغن كنجد روي تن بماليد آن گاه يك قاشق غذاخوري آرد برنج را با شير ادغام فرماييد و لايه اي كلفت روي پوست قرار دهيد . پس از 15 دقيقه آن را بشوييد . اين ماسك آهسته بخش , قابل انعطاف كننده و روشن كننده پوست است .

ماسك آب گازدار

همينطور بخوانيد : 12 روش ارزان و بي دردسر براي زيبايي پوست و موي
زنان كره اي از آب گازدار براي روشن كردن پوستشان استفاده مي نمايند . آب گازدار بي نياز از ريزمغذي هايي نظير كلسيم , منيزيم و بي كربنات است و به منزه شدن آلودگي ها از روي پوست و ارتقاء جريان خون ياري مي نمايد . مراقب باشيد كه از آب گازدار براي شستشوي روزمره پوست استفاده نكنيد چون به شدت محرك است .

مزون لباس عروس

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.