سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

بخش اعظمي از تالار هاي زيبايي در كانال وب مقر دارا‌هستند كه مي توانيد با مراجعه بدين پايگاه‌ها سرويس ها اين سالن‌ها و نمونه‌هاي عمل آنان را ملاحظه كنيد . از تجربه ساير افراد استفاده فرمائيد . مشاهده كنيد ازنزديكان‌تان چه كسي را سفارش مي دهند . اكثري از سالن‌ها در تبليغات خويش از متدها و مدارك آپ ديت بين‌المللي سخن مي كنند البته در واقع صرفا گواهي عصر همگاني فني حرفه‌اي را دارا هستند
تالار را بپسنديد :
يك تالار عالي سالني است كه كارمندان آن با شما اخلاق و رفتار محترمانه‌اي دارا‌هستند چون از اين‌كه شما آن ها را گزينش كرده‌ايد خرسندند . از طرفي رئيس يك تالار زيبايي بايستي بتواند محيط را به طور كامل منزه و با تازگي نگاه دارااست . هنگامي وارد تالار مي شويد ملاحظه كنيد حالت پاكيزگي سرشورها , ميزكار , ديوارها , كف و سرويس‌هاي بهداشتي چگونه‌اند . در شرايطي‌كه مديريت تالار به‌اين موردها اهميت نمي‌دهد ديگر آنجا نرويد چون در مرحله شهر سالن‌دارهايي مي‌باشند كه به حداقل‌هاي دستمزد مشتري اهميت ميدهند .
عمل آرايشگر را بپسنديد :
بعداز گزينش تالار بايستي به فعاليت آرايشگر دقت نمائيد . ضمن مشاهده مهارت دست وي مشاهده كنيد مي تواند پرسرعت و فارغ از سردرگمي كاري كه از وي مراد شده را به سود برساند , بدور و برش را تمييز و آراسته نگاه دارااست , روپوش و سرو و وضع و اوضاع مرتبي داشته باشد و محترمانه سخن كند؟ در حالتي كه اين مورد ها در باب آرايشگر صحت مي كرد و كيفيت فعاليت او‌را نيز پذيرش داشتيد برويد جلو و با وي حرف نماييد .
گالري شغل هاي پيشين او‌را ملاحظه كنيد . اين روز ها در بخش اعظمي از آرايشگاه‌ها گالري شغل هاي گذشته هرمورد از آرايشگرها موجود است ميتوانيد چه بسا گالري عروس هايي كه اينسالنآراسته را از آن‌ها طلب فرمائيد . ولي اين آلبوم‌ها و پرسيدن از سابقه آرايشگر نمي‌تواند چندان سود قابل اطميناني به شما بدهد چون عكس‌هاي باطن گالري مي تواند از هر جايي تهيه و تنظيم شده باشد يا اين كه مدل‌هاي درون عكس احتمال دارد بوسيله شخص ديگري آرايش و پيرايش شده باشند . در امر داده ها سابقه نيز معمولا خيلي نمي توانيد به گفته هاي آرايشگرتان اعتماد نمائيد براين اساس نسبت دادن به نتايج فعلي كه در آرايشگاه ميبينيد مطمئن‌تر است .
هنر و خلاقيت آرايشگر را بپسنديد :
آرايش پيشين از اينكه رشته باشد هنر است . يك آرايشگر ضمن اين كه تكنيك‌ها و روش‌هاي آرايش كردن مشتري‌اش را ميداند بايستي ذوق و ابتكار عمل نيكي داشته باشد تا بتواند درباره‌ي هر كه تكنيك‌ها را به طريق منحصربه‌فرد به شخصي پياده نمايد تا شايسته ترين و جذاب‌ترين ظواهر را از وي بسازد به عنوان مثال در‌حالتي كه شما مي گوييد اين نوع را دوست دارم آرايشگر بايستي بتواند اين گونه را براي شما انتقاد نمايد و بگويد به چه دلايلي موافق يا اين كه مخالف است كه‌اين گونه را روي شما پياده نمايد . چنين آرايشگري مي تواند ظواهر شما‌را براي روزعروسيمثل يك دسته گيرا و شيك بيارايد .
مدارك را نظارت نماييد :
اكثري از سالن‌هاي زيبايي در تبليغات خويش از متدها و مدارك آپ ديت بين‌المللي كلام ميكنند ولي در واقع تنها گواهي عصر همگاني فني حرفه‌اي را دارا هستند . در حالتي‌كه تالار يا اين كه آرايشگري در خصوص مدارك و متدهايش ادعايي داراست حتما روي ديوار دفتر كار رئيس تالار زيبايي دنبال اوراق اين ادعاها باشيد . در غير اين صورت مي بايست پول تبليغات كذب را به‌اين تالار زيبايي بدهيد و شبيه سرويس ها آنان‌را ميتوانيد در سالن‌هاي معمولي‌تر نيز داشته باشيد .

به دنبال بخوانيد : مردان از تزويج چه مي خواهند؟

لحاظ بقيه مشتري‌ها را بپرسيد . حتما در تالار زيبايي مشتري‌هايي حضور دارا هستند كه از پيشين به‌اين تالار مراجعه مي نمايند كنار آن ها بنشينيد و درباره‌ي تالار و آرايشگاه مورد نظرتان از آن ها بپرسيد . اين اشخاص ميتوانند معايب يا اين كه محاسن عمل تالار يا اين كه آرايشگر را در اختيارتان قرار دهند و به نكاتي اشاره نمايند كه احتمالا تاءمل خودتان به آن نرسيده باشد .
سرويس ها آزمايشي بگيريد :
در حالتي كه تالار و آرايشگري را تعيين كرديد حتما يكسري ماه پيشين از عروسي خدماتي كه از وي ميخواهيد را آزمون نماييد تا مشاهده كنيد كيفيت فعاليت و طرز كارايي آرايشگر دقيقا چه‌طور است . شايد آرايشگر موقع شستن راز يا اين كه تصحيح صورت‌تان خيلي وحشيانه و باعجله بخواهد كارش را يك‌جوري تمام نمايد يا اين كه اين كه ابدا سود فعاليت او‌را نپسنديد و ترجيح بدهيد پول‌تان را در سالني ديگر خرج نماييد .
باغ و تالار عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.