سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

راهنماي تعيين سالن عروسي

باغ و تالار عروسي

موقعيت و دسترسي شهري
راهنماي گزينش سالن عروسي , سالن محل برگزاري پاي كوبي عروسي شما بايد از ديد وضعيت جغرافيايي و دسترسي شهري , شرايط قابل قبولي داشته باشد . ممكن است مهم‌ترين مسئله در گزينش سالن عروسي همين باشد . به دليل آن كه مدعوين شما بايستي اين مسير را طي نمايند و در صورتيكه دسترسي به محل برگزاري عروسي شما سازه به دلايلي نظير : ترافيك و يا اين كه واقع شدن در بيرون از شهر , نقص‌ باشد سبب ساز كلافه شدن و خستگي مدعوين شما خواهد شد . از طرفي عملكرد فرماييد سالن يا اين كه گلشن محل برگزاري عروسي را در اطراف آرايشگاه عروس و آتليه عكاسي خويش تعيين فرماييد به اين دليل كه خويش شما نيز بايستي اين مسير را طي نمائيد و در‌حالتي كه اين اماكن پراكنده باشند , دير در جشن و پايكوبي خويش حاضر خواهيد شد . هيچ چيز بد خيس از اين نيست كه عروس و داماد موقع شام به پاي كوبي خويش برسند .
گنجايش تالار پذيرايي عروسي
وسعت سالن عروسي يا اين كه گلشن محل برگزاري پايكوبي عروسي شما رابطه بي واسطه با تعداد مهمان‌ها شما دارااست . در شرايطي‌كه تعداد مهمان ها شما كم مي باشند , تالار بزرگ و بزرگ براي برگزاري عروسي شما دلخواه نيست به دليل آن كه ميهمانها شما در آن متفرق ميشوند و عروسي شما خلوت و سرد به لحاظ ميرسد . براين اساس در حالتي‌كه كه تعداد مهمان‌ها شما كم مي باشند , يك تالار كوچكتر را براي پذيرايي در لحاظ بگيريد . درضمن درهر صورت , از مسئول سالن يا اين كه گلشن سوال نماييد كه در صورت لزوم آيا صندلي بيش تر براي پذيرايي دارا هستند يا اين كه خير؟
سقف تالار پذيرايي
سقف تالار يا اين كه سالن پذيرايي مي بايست بلند باشد . تالار هاي با سقف كوتاه دلگير مي‌باشند و ميهمانها شم خفگي خواهند كرد . سقف سالن از نكاتي است كه حتما بايستي در هنگام تعيين سالن محل برگزاري عروسي , به آن توجه نمائيد . راهنماي گزينش سالن عروسي
پاركينگ خودرو ها
پاركينگ يكي‌از مهم‌ترين امكاناتي است كه بايستي به آن دقت فرماييد . سالن پذيرايي يا اين كه باغي كه پايكوبي عروسي خويش را در آن برگزار ميكنيد حتما بايستي مجهز به پاركينگ براي خودرو ها باشد . بي ترديد بيشتر مهمان‌ها شما با خودرو فردي خويش به عروسي شما مي‌آيند و عشق ندارند برهه زماني متعددي را در خيابان هاي اطراف در ادامه جاي بوستان بگردند و در غايت نگران امنيت خودرو خويش باشند . خصوصا درصورتي كه بومي شهرهاي بزرگ و آشفتگي مانند تهران مي‌باشيد حتما به‌اين خصوصيت اعتنا نماييد .
خوب تر است پيرو مكاني باشيد كه براي مهمانان هم جاي بوستان وجود داشته باشد . اما امروزه تعداد متعددي از تالار ها پاركينگ منحصربه‌فرد براي مهمان ها در لحاظ گرفته اند , يادتان باشد مبلغ محل ورود پاركينگ را آقاي داماد بايستي پرداخت نمايد خير مهمان‌ها , پاي كوبي وابسته به شماست و مهمانان به خاطر دعوت شما در آن مكان حضور خواهند داشت .
روكش صندلي ها و روميزي ها
در هنگام گزينش سالن يا اين كه گلشن عروسي , به رنگ و جنس روكش ها و روميزي ها دقت نمائيد .
ضمنا حتما به رئيس سالن تاكيد فرماييد كه براي ضيافت شما , روكش ها و روميزي ها بايد
پاك باشند و چه بسا الامكان روز گذشته شسته شده باشند
و روي اين قضيه اصرار نماييد تا متوجه آلرژي شما بشوند . راهنماي تعيين سالن عروسي
در غير اين صورت شايد درطول روز عروسي شما ,
بعضا از مدعوين شاهد روكش هاي صندلي و روميزي هايي باشند كه با گونه هاي و اقسام نوشيدني ها , لك گرديده اند .
ميز شام عروس و داماد
معمولا تالارهاي عروسي , يك ميز غيروابسته را براي صرف شام عروس و داماد در لحاظ مي‌گيرند و آن را با گل و شمع و … تزئين مي نمايند . بعضي از تالارها هزينه اين ميز را غيروابسته محاسبه مي نمايند و بعضي هم بعنوان كادو آن را در لحاظ مي‌گيرند . به صورت كلي در صورتي‌كه از ديد هزينه مشكلي نداشته باشيد , ايده خير و خوبي است و قادر است شكلي احساسي به مجلس شما بدهد . ضمن اين‌كه در عكس و فيلم عروسي شما هم به ياد ماندني خواهد شد .
تالارهاي عروسي , يك ميز مستقل را شام عروس و داماد در حيث ميگيرند و آن را تزئين مي نمايند . راهنماي تعيين سالن عروسي
سرويسهاي بهداشتي و بقيه تجهيزات
سرويسهاي بهداشتي را فراموش نكنيد . خصوصا در حالتي كه عروسي شما در فصل هاي سرد سال اجرا مي شود حتما بررسي فرمائيد كه سرويسهاي بهداشتي به مقدار كافي وجود داشته باشند و در عين درحال حاضر منزه و بهداشتي نيز باشند .

باغ و تالار عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.