چهارشنبه ۰۲ خرداد ۰۳

در تالار و گلشن عروسي , زيباترين نصيب , مرتبط با مقام عروس و داماد است . اين نصيب راس اعتنا دعوت شدگان و محلي براي فيلمبرداري و عكاسي است . به همين جهت مي بايست زيباتر از ديگر بخش هاي تالار باشد . البته از نكاتي كه در پباده سازي مقام عروس و داماد مي بايست مورد‌علاقه قرار بخشيد , مورد ها زير لازم به ذكر است :

1 _ رنگ
او‌لين مشخصه در موضع عروس و داماد , داشتن رنگ خوشگل است . رنگ اين نصيب خوب تر است با بقيه بخش هاي تالار متعدد باشد . چون تفاوت در رنگ سبب ساز مي گردد تا رده عروس و داماد بيشتر در معرض رويت كرد قرار بگيرد . استفاده از رنگ هاي بشاش نيز يكي ديگر از نكاتي است كه در طول پباده سازي منزلت عروس و داماد بايستي به آن اشاره شود . براي اين نصيب , رنگ بنفش بيشترين كاربرد را دارااست . اين رنگ برنا پسند است و جلوه خاصي را به رده عروس و داماد مي‌دهد البته گشوده بستگي به ذوق عروس و داماد هم وابسته است احتمال دارد كه آن ها پباده سازي خاصي را مورد‌علاقه داشته باشند .
2 _ نورپردازي
دومي گزيده كه براي پباده سازي رده عروس و داماد مي بايست به آن دقت شود , استفاده از نورپردازي است . نورهاي پنهان شايسته ترين آيتم براي تزئين اين نصيب مي‌باشند . در صورتي رده كرم يا اين كه سپيد رنگ است , خوب تر است از نورهاي رنگي مصرف شود . البته در حالتي كه منزلت رنگي است , نوروروشنايي سپيد دلخواه خيس است . مقام عروس و داماد نبايد بيش تر از حد رنگي شود . نورپردازي بايستي متناسب با رنگ مقام باشد .
3 _ استفاده گل آرايي
از ساير مواقعي كه به زيبايي رده عروس و داماد ياري مي نمايد , استفاده از گل آرايي است . گل هاي متناسب با رنگ رده مي‌تواند اين نصيب را زيباتر نشان دهد . همينطور گل هاي كريستالي كه نماي بيشتري دارا‌هستند و مي‌توانند روشنايي را در فضاي رده منعكس نمايند , زيباتر مي باشند .
4 _ ساخت كلبه عروس
كلبه عروس اتاقك كوچي است كه در نصيب مقام عروس و داماد ساخته ميگردد و با پارچه هاي حرير و ساتن تزئين ميگردد . در باطن اين كلبه كوچك , مبلمان عروس و داماد قرار ميگيرد . كلبه عروس نبايد بيش تر از حد مرتفع باشد . نهايتا 2 متر براي طول كلبه عروس مطلوب است . پهنا كلبه نيز ميتواند به اندازي منزلت عروس و داماد و در لحاظ به چنگ آوردن يه خرده بخش هاي طولاني تر در دو سمت آن‌ها باشد . در درون كلبه نيز مي بايست از نورپردازي استعمال شود .
5 _ مبلمان عروس و داماد
در درون رده عروس و داماد بايستي از مبلمانهاي گران قيمت استعمال شود . رنگ مبلمان بايستي متناسب با تزئينات منزلت باشد . در شرايطي كه كه مبلمان باطن كلبه عروس نهاده شده , بايستي با رنگ كلبه متناسب باشد . مغايرت رنگ در تعيين مبلمان , منزلت عروس و داماد را بيشتراز حد نامرتب و درهم ريخته مي نمايد . آساني يك استراتژي مطلوب براي پباده سازي اين نصيب از تالار است كه نبايد در تزئينات زياده روي شود .
6 _ بلندي مقام عروس و داماد
منزلت عروس و داماد مي بايست از كل فضاي تالار بلندتر باشد . بطوري كه با مسافت دو يا اين كه سه پلكان بلندتر از كف تالار پباده سازي شود . در‌اين‌حالت‌ عروس و داماد مي‌توانند به كل فضاي تالار تسلط داشته باشند و فضاي پايكوبي را تماشا نمايند . همينطور دعوت شدگان نيز به راحتي عروس و داماد را مي‌بينند .

باغ و تالار عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.